6 Temmuz 2012 Cuma

Bu sefer de güncel benden olsun :3


Akuma to Love Song mangasını okuduğumdan beri çevirmeyi hep istemişimdir. Sonunda gerçekleşti *-* Çizimleri olsun, konusu olsun çok hoşuma giden bir mangadır. Kawai Maria'nın yılışık kızlardan olmaması ayrı bir süperdir <3 Şahsen ben mangayı beğendim, umarım siz de beğenirsiniz ^^~
Çevirisi benden (umarım güzel çevirmişimdir ._.), düzenlemesi Jelly'den olan bir bölüm Akuma to Love Song'a buradan buyurun.


"How lovely her song is..."
Sizin de şeytanınızın şarkısının bu kadar güzel olması dileği ile... İyi okumalar~ ^_^

4 yorum:

Neşe dedi ki...

Uzun zamandır Shoujo okumuyordum, bu cidden güzelmiş. Ellerinize sağlık kızlar ^.^ Yalnız ben kısa sanıyordum, 90 küsür chaptermış halbuki.

smlyhee dedi ki...

Yuh 90 olmuş mu ._. Ne işler aldım başıma -_-
Güzeldir Akuma :3 Hatta daha da güzel olacak ^^~

Jelly dedi ki...

oo ne işler aldın ne işler :D
Çevirine sağlık *-*
ben de sevdm mangayı da resim bakarken spoiler yedim ühühü =(

Trao dedi ki...

İndirme linkinin bozulmamasına şaşırdım. İlk bölümü indirdim. Eline sağlık.