8 Kasım 2012 Perşembe

Güncelsiz Yazı :(

Son zamanlarda Cry yüzünden hem kendisine hem de oyunlara bağlanmış bir şekilde zombi misali yaşıyordum. Hatta bugün okula bile gitmedim. Kahvaltımı da 4'te yaptım! Niye? Çünkü bilgisayarımda oyun oynuyordum :( Dedim artık yeter ve kendine gel. Yani inşallah normale dönmüş olacağım. Bu yüzden BTOOOM! 3-4-5'i mümkün olduğunca en yakın zamanda koymayı düşünüyorum. Evet. Ehem... Kendime FIGHTING! Ha bu arada Jelly'nin bilgisayarı tamir edildi ama onun da benden aşağı kalır yanı yok. Di'mi Transformice manyağı? :D

6 yorum:

Jelly dedi ki...

anaa bi hafta önce yazmışsın bunu yeni farkettim ups :(

Hemen kendime çeki düzen verip edit çalışmalarını hızlandırıyorum >.<
Birkaç gün içinde manga güncelimiz var! =D

Jelly dedi ki...

Ayrıca, bilgisayar sorunum çözüldüğüne göre ben de Btooom! bekliyorum *-*

Adsız dedi ki...

Yalnız son güncel yazımızın 2012'de yazılmış oluşunu ne yapacağız?
-Des.

Jelly dedi ki...

tembel bir grubuz biz =( yakında yeni bir güncel yazısı yazmamız gerekecek :p

Adsız dedi ki...

2016 *-* (Son guncelınızde ben 12 yaşındaymışım)

Adsız dedi ki...

Hatta o gün doğum günümmüş. 8 Kasım 2012 wow